ブランドトレーナー

投稿 19日前

ブランドトレーナー
契約タイプ: 正社員
勤務地: Tokyo
職種:
リファレンス: JOB_001814[599]
担当者名: Nick Abe
Eメール: nick@theadvisorygroup.co.jp
給与 最低額: 0
給与 最高額: 0
この求人について

時計とジュエリーを扱うハイブランド。社風に合わせて、店舗内でのブランドコーチングの文化をリードして頂きます!

【職務内容】

  • 個々のチームメンバーが改善や成長のための解決策を導き出すようにコーチングする

  • ストアマネージャーがチームのギャップ分析を行った後に個別のコーチングプランを作成し、コーチングザコーチを通じてチームの販売スキルをコーチングすることをサポートする

  • 積極的かつ持続的な店舗内でのコーチングを通じて、"クライアントエクスペリエンス "などの主要なトレーニングイニシアチブを推進する。"マーチャンダイジングチームと協力して、新製品を含む製品トレーニングを積極的に推進し、"Selling the brand "を推進する。

  • 店舗管理チームがトレーニング活動(進捗状況、必要なアクション、懸念事項など)を完全に把握できるようにし、必要に応じて提言を行う

  • フォローアップを通じたすべての店舗トレーニングの質と影響の管理とモニタリング、店舗管理チームとの連携、店舗での実施状況の観察、トレーニング内容の真の定着の確認を行う。

  • 店舗内で潜在的なトレーニング人材を特定し、他の人をコーチングするパートナーとなる

  • 店舗内で人材を育成することで、全社的な時計・宝石ビジネスを推進する

  • 包括的なトレーニングセッションや教材の作成など、世界的な取り組みに合わせて時計・宝石のトレーニングスキームをデザインする

  • セントラルリテールマーケティング、リテールラーニング、ゾーンマーチャンダイジング、ゾーンフィールドコーチなどの関係者と密接に連携する必要があります。

【応募条件】

  ハイエンドの価格帯を含む時計・宝石に関する高い販売スキルと知識

【応募方法】

この求人にご興味のある場合は、『応募する』をクリック頂くか、今すぐお電話ください。こちらの求人があなたのご希望にそぐわない場合でも、さらなるキャリアのチャンスをお求めの場合は、阿部ニックにお気軽にお問合せ下さい。

Lead a culture of in-store coaching, with a priority on Client Advisors according to their needs.

  • Coach individual team members to draw out their own solution to improve and develop.

  • Support Store Managers in building individual coaching plans after performing gap analysis of their teams, and in coaching their teams on selling skills through coaching the coach

  • Drive key training initiatives, e.g. “Client Experience”, through active and Sustained in-store coaching contributing to the culture of shop-floor focus and positive recognition

  • In collaboration with Merchandising team, actively facilitate product training, including new launches in stores to drive “Selling the brand”.

  • Ensure the Store Management team has full visibility on training activities(progress, required actions, concerns etc.) making recommendations as needed

  • Manage and monitor the quality and impact of all in-store training via follow up, partnering with the Store Management team, maintaining an active shop floor presence to observe subsequent implementation and ensure true retention of training contents.

  • Identify potential training talent within the store to develop and partner in coaching others

  • Drive company-wide Watch and Jewelries business by developing talents in stores

  • Design Training Scheme of Watch and Jewelries, aligning with the world-wide initiatives, including creating comprehensive training sessions and materials.

  • Work closely with stakeholders such as central retail marketing, retail learning, and zone merchandising, as well as zone field coaches.

    Requirements;
    High level of selling skills and knowledge on Watches and Jewelries including high end price zones

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